Forever Young

Teringin nak mempunyai sahabat perempuan .
Selasa, 10 April 2012 ? 0 Atashinchi ?


Dari kecil tak pernah ade seorang sahabat perempuan . semuanye lelaki . tapi , bile dah naik sekolah menengah , aku mulai ade seorang sahabat , aku ingat , sahabat itu lahh yang akan menjadi sahabat baik aku. . tapi , seribu kali sayang . aku emang takde harapan langsong untuk mempunyai seorang sahabat perempuan kan ? . .

Dari kecik , aku asyik berkawan dengan lelaki jea . semuanye lelaki . sampai kan sejak aku nakik menengah nih , ramai yang cakap aku nih like tomboy . Errkk ! :/ . Jelez kekadang tngok orang orang yang rapat + akrab dengan membe2 dorang . sweet tengok kan ? tak mcm aku .

Ingat kan aku dah mula lahh ade sahabat yang aku inginkan selame nih . tapi , sayangs . bende nih semua berlaku hanya semetara . ~ . dan sejak aku rase diri aku makin jauh dengan dia orang lah , aku mempunyai makin ramai kawan lelaki . baik yang dekat mahupun yang jauh . cuz aku rase hidup aku lain ! lain sangat2 . :/

huh . . entah lahh . aku dah taktau nak kap hape lagy . yang penting kite berserah kepada Yang Maha Esa saje lah . . yang yang menentukan segalanya . :) .
Kita hanya merancang , yang menentukan Allah . :D

Kbaii !


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction