Forever Young

BETE !!!
Jumaat, 6 April 2012 ? 0 Atashinchi ?


Okee ! BETE ?? nak tau sebab ape aku bete ! ? Grr ~ Sumpah tgah bengang tahap gaban nih !! plus lagy dengan jelez yang agak melampau kod ! hee . btw , aku terpakse diam . sebab aku taknak dye cakap aku nih ape pulak kan . . lagy pun aku sayang dye . .
Bak kate Muhammad Asyraf ( membe aku dalam facebokk ) ::


PEREMPUAN KENA TAHU
::seorang lelaki yang benar-benar mencintai anda tidak akan membiarkan anda pergi,tidak kira sukar bagaimana sukar keadaan sekalipun..

LELAKI PERLU TAHU
::seorang wanita yang benar-benar mencintai anda tidak memarahi anda dalam banyak perkara,tetapi masih terus menerima anda seadanya walaupun anda telah menyakiti hantinya


Hurmm . . sumpah aku bengang tengok dye ngan kawan2 aku tadi . . dorang rapat sangat . . dok rapat2 . . main pegang2 tangan . . main tampar2 . . huh ! jelly tau tak ! :/ 






Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction