Forever Young

Rumah Kata Pergi , Sekolah Kata Marii ~
Jumaat, 16 Mac 2012 ? 0 Atashinchi ?
. . .



Sekolah :: Hey budak ! Buat apa kau duduk di rumah lagi ?? MARI !! MARI !!
Budak :: Yea saya ! Bercuti lah . Apa lagi . ?
Rumah :: Budak ! Kau nak bercuti apa lagi di rumah ? Pergi sekolah sana ! PERGI ! PERGI !
Budak :: *&^%$#@!


-----------------------------------------------------------------------------------

oke ! 
Pejam celik , pejam celik , sudah 7 hari semua budak sekolah holidays right ? Lagi 2 hari saja lagi nak bersekolah . Mesti ramai yang akan cakap , "Alamak ! kerja sekolah yang cikgu beri tak siap lagi . Macam mana ni ?" . . Huh ! Padan dengan muka ! HAHA ! Tu lah , lain kali buat kerja last-last minute lagi eh ? HUHU ~
*AkuCakapOrang,DiriSendiriPunSama*

Dah seminggu cuti , kerja sekolah siket pun aku tak cuit ! tuuuttttt ~
nampak sangat lahh yang aku nih budak yang PEMALAS kan ?
Ya , aku akui , aku memang MALAS  kalau bab-bab pasal sekolah ni ! HAHA ~

Oke lah . Nampak nya aku tak ada masa yang lebih untuk mengkarangkan lagi karangan merepek aku nih ! HAHA ~ . kayy , chow !

 
Sekolah Berkata > Selamat Datang !

 
Rumah Berkata > Selamat Pergi !

 

 
 

 
Kerja Sekolah + Kerja Kursus Kata > Padan Muka ! HAHA ~

kbubye ~





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction