Forever Young

tahun baru ?
Ahad, 1 Januari 2012 ? 0 Atashinchi ?
assalamualaikum . . . .

okeh ! sempene thun baru , hari baru , detik baru , saat baru dan segale-galenye baru lahh . hihik . .
aku nak ucapkan "HAPPY NEW YEAR" kat korang-korang semua . . xD .

sorry lah . kiena TERlate wish kat korang . hihik .
*macam lahh ade orang yang nak jengok belogg kiena nyh , na wish bagai ! haha*

ewm , pape pon , aku rase hepi sngat bile kite dah melangkah ke alam baru . . ( 2012 ) . .:))
tapi aku agak sikedd tak suke lahh cuz , aku akn jadi MANGSE PMR !! haha . .

pape pon , aku akan study betulbetul dan InsayAllah aku akn buat yang TERbaekk untuk score ape yang ptot . . :)



*HAPPY NEW YEAR !!*
 ! 2012 !

opssss !!! terlupe pulakk nak say GUD BYE kat 2011 ! haha . .

*GOOD BYE !!*
! 2011 !

kbaii . . !




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction