Forever Young

somethink to think ~
Ahad, 1 Januari 2012 ? 0 Atashinchi ?
assalamualaikum . .

okeh ! aku sekarang nyh tengah bosan tahap cipan ah ! hihik ,
ewm , aku tak tahu nak post pasal ape . so , ikut tngn aku jela dy nak type pape pon .
aku tak kisah . cuz nyh kire last typing lahh . hehe . lepas nyh jarang-jarang suda . . :D

okeh ! aku tengah dok terngiang-ngiang ayt ibu aku nyh .
"bulan 3 nyh ibu balek kampung nan adek jea"

huh ? betul kea ape yang aku denga nyh ? REAL if FAKE semate mate ?
Oh My God . sumpaa aku tak percaye ini semua . ibu balek tganu neak bas ? dengan adek jea kea ? buat ape ? kenape along , angah nan aiman tak boleh ikot ?

( tuh solan2 aku kat ibu aku ) then , ibu jawab . . .

yela , ibu g nan adek jea , naek bas . along nan adeq2 tak boleh ikot cuz ayah tak kasik . . aiyooo ! betul kea nyh ?

aku tnye lagi , betu kea nyh ibu ? konfom ?
ibu jawab , yups ! betul . nan konfom . kalo tak percaye , tunggu jela bulan 3 nanti dan tengok . .

-------------------------------------------------------------

errr . . .  sumpaa , aku tak tau ape yang terlintas difikiran aku . bile ibu balekk ? entah lah . ibu dudok sane terus kot . lorh . . cam tak percaye jea kan  hurmm . . pape pon , ite tngok jea lah bulan 3 nanti .

kayy lah korang . aku rase STOP dulu eh ? 

kbaii ! <3


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction