Forever Young

hyee ! - due dlam satu -
Khamis, 12 Januari 2012 ? 0 Atashinchi ?
assalamualaikum . .
(^__^)

hyee kengkwan semue ! :D . 
Rindu aku tak ? rindu tak ? HAHA !
macam lahh ade orang nak rindukan aku

kayy2 . sekarang nihh aku tak tau mau hupdate enrty ape . tapi aku dah RINDU pulakk nak menaip . HAHA ! so , cuz tuh aku nak jugakk hupdate walaupun tak tau ape nak nak di share kan dengan korang . :D

ewm , so , hope korang sabar dan sudi lahh bace story aku yang merepek + serabai nyh . HEHE !
kayy ! sekarang nih aku teringat pulakk mcm aku aku dekat sch . oke kea tak . HEHE . kayy , aku oke aje kat sch . hepi gile lahh . :D .

Nak tau tak sbb ape aku hepi bile kat sch ? HAHA .
sbbnye ialah , . . .

  • aku dah tak 24jam dok dengaq ibu dgn ayh aku membebel ! HAHA .
  • aku dpat rapatkan hubungan silaturrahim dgn kengkawan . eceh ! HEHE
  • aku dapat *&^%$#@! . . ( yang nih secret ! ) HUHU .
  • ckgu2 aku semenye hepi-hepi dan baik-baik belake ! :D

kayy ! emang hepi gilegile lahh . ewm , btw yang secret uh ttap scret ehh ? tok sah dok tnye pasai pa lahh .
HEHE . :D .

1- membebel ? yups ! aku dah boring gile2 slame cuti nih aku asyik dok dengaq ibu aku bebel jea . tak penah nak rehat-rehat ! HAHA . emang boring ! . so , skunk nih kalo time takk sch dgn time blek sch jea lahh bole dengaq . HEHE . tade lahh sampai 24jam dah ! :DD

2- rapatkan hubungan silaturrahim ? HAHA . yea . rapatlahh sangat !! :p . btw , aku mcm biase jea kalo bab kawan uh . cuz mbe aku , aku tak kan pisah nan dorang pnye lahh . actually , aku juz terpisah dengan rossa dan lin . ( yang baek nan aku lahh ) .. mbe lam kelas ? emang ade buda yang tak berape nak knall , tapi takk mesra sgt . tak semesra mcm klas aku tahun laps lahh . miss dorang tau . :( . :) .

3- dpat *&^%$#@! ?? ap tuh kiena ? nak berahsia rahsia lahh pulakk .  . ewm , , emang lahh kene berahsia .  mane boleh semenye nak kene btaw orang right ? :D .

4- cikgu ? pewrkhh ! emang TErbaeeeEkkk lahh ! aku dpat cikgu semenye yang baek2 , yang sporting2 , dan yang ceria2 belake ! :D . geog ? math ? sc ? sej ? alarhhhhh ....... semenye emang bagos lahh ! terbaekkk punye ! :D . tapi math aku , cikgu aku yang taon lpas . emang aku suke blajanan dye . Alhamdulillah lahh dye yang mengajar aku . :D .

ewm . . ape lagy ekk alu nak share nan korang ? HAHA ! .
(^___")

kayy ! tengah story2 bout my sch nih ,, ttbe pulakk teringat kat my hubby lah . hurmmm . sedih tau . kenape dye buat aku cm gini ? ewm . . :C

kayy , termasukk hari ni , dah 4 hari aku tak txt nan dye . tapi smlam ttbe jea aku ase nak txt nan dye . then , bape jam kmudian baru dye nak eply txt aku . pas uh , sekejupp jea auw ite uwg txt . enta nape ttbe dy tak eply txt aku . nak kate dye tak ade kdt ? pdhal baru jea dye kap nan aku , "b , baru lpas uat sos to4" .
aku eply . . terus dye takk jwb2 . . err . . :(

aku tunggu , tunggu dan terus menunggu !! sikedd pon tadew respons dary dye . :C .
then , aku kowl , 2 3 kali . langsong takk jwb !! kenape b ?? kenape b uat shyunk cm ny ?? sedih tau . takk snggop ase . ewm . .

b mcm nak jaohkan dry dari shyunk jea kan ?
ewm , tapi kenape ?
ape motiff ??

dah lahh b dok jaoh nan shyunk . kea b ade gurls laen  ?
sumpaa shyunk kap ! shyunk RINDU gilegile lahh kat b ! 
emang ! emang sapai gile shyunk dibuatnye tau ! 
:C .

pape ponn . shyunk tetap nak kap kat b yang shyunk SYANGKAN b !!!!!!!
iloveusofuckdamnmuch ! <3

kbaii ! <3 .


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction