Forever Young

rindu + nak sekola dah ?
Selasa, 27 Disember 2011 ? 0 Atashinchi ?
Assalamualaikum . .

heyy semua ! R I N D U korang ! 
^-- cuz da lame ta hupdate entry en ? hihik .
*kesian dekat belogg akue nih . dah BERhabuk ! haha .

okeh ! mehh sini . aku nak bersihkan enkau .

---------------------------Rindu ?--------------------------

so , sekarang nih korang mesti pelik kan kenape title aku cam gitu ? haha , *perasan .
R I N D U ? dekat siape ? haha .
meh sini sekodeng bawah ! kalo na tahu lah . kalo tak nak tahu , nyah kau dari sini ! haha . *gurau jea kot !
  • aku RINDU kat sekolah aku lahh ..
  • akue RINDU kat mbe mbe kesayangan aku tuhh .. ceq iesya | ceq rossa | ceq izzati | ceq adlin nan ceq fara ite lah . hihik . lebbiuuuu so much ah ! <3 .
  • aku jugak RINDU kat cikgucikgu yang tak jemujemu dengan perangai aku yang agak N A K A L nih . hehe
  • aku RINDU dengan kelas lame aku . walaupun naek sekola nanti dah tak duduk kelas 2 , tapi bole jugak hilangkan rindu tuh dengan "tengoktengok" kan ? hehe . ( bnyak gile memori ak dangn kelas tuh . hehe )
  • huh ! paling aku tak lupe , aku RINDU gilegile ah kat M U S U H _ M U S U H aku tuh ! haha . lol .
: banyak lagi nih aku nak list kan . tapi suda malas lah pulakk nak menaip . huuhuu . tapi tape lah . korang pon bole pk pk kan en ? hihik . :

---------------------------Nak Sekola Dah ?---------------------------

eh , eh ! betul kea nih ? kea aku jea yang mimpi a.k.a ngigau ? haha .
*tumpang MENGGEDIK kejupp okeh ? bhaha .

lorh , sumpaa aku cakap , baru hari nih aku sedar yang sekolah dah nak naik . mcm caye tak caye jea doe !! err . suke ade . ta suke pon ade . dah lah aku nih CANDIDATE PMR 12' . err .
debar + cuak + takot + blablabla = tataw nak kate ape ! haha .
berbagai bagai prsaan akue tga alami | rase sekarang nih . err .
*mcam besok jea yang nak exam ! pdhal lmbat agy . HAHA .

enta apeape jea aku . MENGGEDIK ? lorh . cian kau . tataw kea yang akue nih memang lahh agak MENGGEDIK siked . SIKEDD jea la okeh ? haha .

okeh ! tak sangke kan , sekejup jea mase berlalu . begitu pantas .
tai aku bersyukur dengan ape yang telah terjadi dan yang telah diberi | ditentukan oleh yang Maha Esa . TerimaKasih YaAllah . <3

hurmm . nampak gayenye , esok luse kene lah aku belaja MENULIS balekk ek ? huhu . cuz akue dah KEKOK gile bile nak men TulisTulis dengan adek aku . haha . ( malu jea ) . =.=

mane tak kekok nye , 24jam dok ngadap lappy jea . kalo dah ngadap lappy , tahutahu jea lah . konfom ah asik MENAIP jea slame 24jam uh kan ? haha .

say WELCOME to MENULIS ,
and GOOD BYE to MENAIP ! 
haha . . 

:: okeh ! aku nak cakap ape lagi ek ?? enta lahh . aku pon dah tak ingat . dah panjang sngat dah . huhu . . ::

okehh ! tujuan aku sebenanye juz nak wish new yer . . huhu .

HAPPY NEW YEAR !!!!!
2012 . .

kbubye =.=







Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction