Forever Young

PMR CANDIDATE 12' ?
Selasa, 27 Disember 2011 ? 0 Atashinchi ?
assalamualaikumm . 

haha . 
( firtsly izinkan aku ntok ketawe dulu eh ? )
hehe . .

----------------------------- THE END -------------------------

haha . gurau kea kot . aku kan agak gile sikedd malam nyh . huuhuu .
ape ekk yang aku na bicare pada hari ini ? haha .
huh ! baru TERingat . .
PMR candidate ? 

errr . . nih yang tak suke denga pektaan PMR nih . . 
cuak + trauma . 
haha .

seriously akue memang takot gilegile nak naek tahun depan . ! 
ukan aku tak nak sekolah . tapi TAKOT . hihik .
ap yang aku takotkan ? ade hantu kea ? hiuhu .
eh , tade lah . mane ad hantu . takot lah nak jadi mangse PMR tahun depan . 
baru seminggu jea nawk sekola da ad exam . Ujian Penilaian PMR . 
tapi aku tak kesa pon sebenyanye . nati bile da lamelame oke lah tuh kan ? huhu .

kbubye .=.=.


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction