Forever Young

menangis lagii ?
Ahad, 11 Disember 2011 ? 1 Atashinchi ?
ap ?? kiena menangis lagi ?
oh no ! knape nyh ? ap poblem meyh ?
err . . enta lahh . . krna laki lagi kea ?
errr . . ye kot !!

#biarkansajalahKienameluahkantabiatgilediasekejapkatsiniOkeh???

GileGile Pon , TapiIniSemuaKebenaranOkeh ?

huarh . . huarh . . huarh . . ( kiena nagis ~ ) haha ! BONGET jea . .

sumpaa ! akue sdih gile mlam nih sejak aku terima text dri si dia , menanyakan somethnx  . .
( tapi maap sgt sgt ah akue ta bole btaw korang ) . . private ~ huhu ! ( tawe ta iklas )

errr . . enta lahh . akue pon tak reti nak kap cm ne . . :'<

"AwakAwak , saya memang suke SangatSangat kat awak . . tapi , nih semua mungkin tak akan jadi kenyataan kan ? :'( . . tape  . saya mungkin akan phm ~ . . "
"Saya rela jika awak tak BErsama Saya . ." :'<



Awak !!! sya percaya pada Tuhan yang temukan kita ,
saya tahu ade hikmak disebalik semua ini , dan saya tidak akn pernah mempersoalkannya .
saya juga tak pernah kesal sekurang-kurangnye mengenali awk , sya telah bersikap IKLAS dan JUJUR dngn prsann sya .

saya juga percaya , andai kita BenarBenar mempunyai jodoh , awak akn kmbali kpda saya .
itu bukan hrpan saya tapi saya ingin belajar untuk pasrah pada ketentuan Tuhandan kalaupun awk takkan pernah kembali kpda saya , saya percaye , mungkin itu yang Terbaikkkk . .

akhir kata ,,,,

SayaDoakanKebahagianDalamHidupAwak . . <3

cume satu yang saya nak tahu , 

SAYA SAYANG AWAK SGT SGT !!!

Iloveusofuckdamnmuchhh !!!




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction